Projekto problema ir aktualumas.

Jau ikimokykliniame amžiuje vaikai stebi juos supančią aplinką, vykstančius reiškinius ir pokyčius. Ar vaikai susidomės aplinkui juos vykstančiais procesais, ar taps to proceso dalimi priklauso nuo pedagogo pastangų ir gebėjimo sudominti vaikus naujomis veiklos formomis, būdais, metodais bei priemonėmis. Tam pasitarnauti gali STEAM bei Naratyvinio žaidimo ir mokymosi metodų taikymas ugdymo procese. Vaikai tobulėja, įgyja naujų žinių, dalindamiesi atliktais tyrinėjimais, atradimais, patyrimais, įspūdžiais. Jie tampa visapusiškomis asmenybėmis, gebančiomis džiaugtis, mokantys improvizuoti, pasitikintys savo jėgomis, atviri, besimokantys, sugebantys veikti, priimti sprendimus.

Projekto tikslas: Sukurti inovatyvią edukacinę aplinką, panaudojant pasakos istorijas, siužetus, kurioje  bus kūrybiškai plėtojamos STEAM veiklos, skatinančius  tyrinėti aplinkinį pasaulį.

Projekto vadovas: ikimokyklinio ugdymo mokytoja Inga Vankevič.

Projekto kūrybinė grupė: ikimokyklinio ugdymo mokytojos: Jolita Masiukienė, Janina Zastarskienė, Gintarė Kazokaitė, Laima Černiavskienė, Dalia Martusevičiūtė, Viktorija Gaidamavičienė, Joana Gerbutavičė.

Projekto vykdytojai:

Ikimokyklinio amžiaus vaikų grupės: ,,Saulutės“ (4-5 m.), ,,Smalsučiai“ (3-4 m.), ,,Zuikučiai“ (5-6 m.), ,,Gandriukai“ (5-6 m.).

Projekto įgyvendinimas: 2022-01 – 2022-11

 

 

Translate »
x